גרד ילדים הוא תגובה של מערכת החיסון שלהם למגוון מחלות. חלקן פנימיות הנובעות מתפקוד חסר של איבר בתוך גוף הילד או שגרד הוא תגובה לתרופה או למזון שהילדים שלנו צורכים. במרבית המקרים, כשהילדים סובלים מגירודים מדובר בתגובה לגורם מגרה חיצוני. גרד אצל ילדים, הדחף הזה לשרוט או לשפשף את העור קשה לעצירה, ולעיתים הילד אף מגיע למצב של התקפי גירוד, אך הגרד אינו מסוכן לכשעצמו ככל שהוא סביר. בגרד אצל ילדים יש גם קושי – הקושי והסכנות מגרד ילדים והתקפי גירוד הוא פגיעה דרסטית באיכות החיים של הילדים שלנו. במקרים של גרד כרוני אצל תינוקות וגרד כרוני אצל ילדים, ישנו חשש לפגיעה בפוטנציאל ההתפתחותי שלהם, על פי מחקרים רבים.מה עושים? האם יש פתרונות לגרד בעור? צוות המומחים של אטופיקום ישמח להעניק לכם כמה שיותר תשובות בנושא.

טיפול בהתקפי גירוד - אטופיקום

הגרד גורם לחוסר אונים ולפגיעה באיכות החיים

קיימות סיבות רבות לגרד אצל תינוקות וגרד אצל ילדים. הסיבות הן אלרגיות הגורמות לתגובה של גרד וכן מחלות עור שונות אשר בראשם עומדת האסטמה של העור, האטופיק דרמטיטיס המופיעה אצל אחד מכל 3 ילדים ברמות שונות. אנו חסרי אונים כאשר ילדינו מתגרדים וסובלים , כאשר המחלה מלווה בגרד ולעיתים גם גרד ופריחה, כל המשפחה סובלת ומתחיל מעגל אין סופי של מרוץ אחרי "תרופות פלא" הכולל הוצאה כספית לא מבוטלת – אנחנו נגד המרוץ הזה כיוון שהוא מיותר.

מה לעשות עם גרד אצל ילדים? לאטופיקום פיתרון!

שלב ראשון לטיפול בגרד אצל ילדים, טווח מיידי, שליטה בגרד. יש לגרום לגרד לעצור כיוון שלרוב הוא ללא שליטה. הרגעה מיידית של הגרד על ידי קירור האזור המגרד והרגעה נפשית של הילד במידה והגרד הוא בלתי נשלט. הקירור יכול להיות באמצעות קרח, מגבת לחה ונעימה או אמבטיה פושרת.

שלב שני בטיפול בגרד אצל ילדים, אבחנה רפואית נכונה. אנו ממליצים להבין את הסיבה לגרד ולבודד אותה, כלומר מאיזה מחלה הילד שלנו סובל, או איזה מחלה מתפתחת אצלו. בנושא זה יש לפנות לרופא מומחה לרפואת עור ילדים היות ואבחנה נכונה של המחלה היא חשובה ביותר ומהווה בסיס לתכנית טיפולים או שינוי אורך חיים. אבחנה נכונה של הרופא תגרור ככל הנראה שימוש במשחות שונות, משחות נגד גירודים בגוף, אשר תוכל להקל על הגרד ולאפשר שליטה במצב. 

שלב השלישי בטיפול בגרד אצל ילדים, איתור ושליטה בגורמים המגרים. לאחר אבחנה רפואית נכונה, אנו נפעל לזהות ולטפל בגורמים המגרים את הילדים שלנו, כפעולת המניעה העיקרית. פה יש עשרות רבות של פעולות שעלינו לקחת בחשבון מלבוש הילד, הלחות בעור הילד, המצעים של הילד, האוכל שהוא אוכל, סביבת הלימודים שלו והסביבה הקרובה שלו בבית אם חשבתם שמכונת הכביסה, אבקת כביסה, הסבון ובגדי הבית של הילד לא משפיעים על הגרד שלו, התקפי הגרד שלו, טעות בידכם, ולאטופיקום הניסיון בשינוי המצב.

מה אומרים המומחים של אטופיקום?

ראשית אנו ממליצים על הדרכה בנושא ההתמודדות והטיפול בגרד, הגורמים המגרים החיצוניים, טיפול מותאם בתכשירים שעליהם המליץ הרופא בהתאם למצב העור של הילד. צוות המומחים שלנו מביא ניסיון של אלפי לקוחות, וראה כבר די הרבה חולים במצבים שונים, כך שבזמן קצר אנו נדע להדריך אתכם בצורה הטובה ביותר איך להפסיק את הגירוד אצל הילד שלכם. אנו ממליצים על השירותים הללו:

1. ייעוץ טלפוני אונליין להתמודדות עם גרד – הייעוץ המוביל שלנו  >> לפרטים נוספים

2. הדרכה ביתית מותאמת אישית על טיפול בגורמים מגרים

3. תהליך בירור וליווי אישי לטיפול בגורמים מגרים – 3 חדשים

ערכת טיפול מובילה לגרד

ערכת הטיפול של אטופיקום בגרד אצל ילדים כוללת מוצרים מוכחים לשליטה בגרד ולמניעה משמעותית שלו, במסגרת הערכה אנו גם מעניקים הדרכת ווידאו על טיפול ומניעת גרד בעור אצל ילדים. ערכת טיפול בגרד אצל ילדים:

1. קרם בסיס מקצועי / מינרלי יום לשליטה בגרד

2. גיא סבון טיפולי 3.5 PH להפחתת הגרד

3. תוסף כביסה מנטרל אלרגנים

4. הדרכה מלאה להורים

5. ייעוץ אישי אונליין ללא עלות

אלפי לקוחות שולטים בגרד

אלפי לקוחות שולטים בגרד עם המוצרים שלנו. לצוות המומחים של אטופיקום אלפי שעות עבודה עם הורים לילדים מתגרדים מסיבות שונות כמו אלרגיות, מחלות עור ומחלות אחרות. צוות המומחים של אטופיקום פועל בשיתוף קבוע עם רופאי עור ילדים מומחים הממליצים על שיטת הטיפול של אטופיקום כשיטה מצויינת לטיפול משלים ולשליטה במחלות המלוות גרד. התייעצות עם צוות המומחים של אטופיקום היא ללא עלות בוודאי תסייע לך ולילדים שלך לישון טוב יותר בלילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.