גרד אצל מבוגרים

במהלך היום אנחנו מתגרדים לא מעט, לעיתים אפילו בלי לשים לזה לב יותר מידי. הבעיה מתחילה כאשר הגרד הוא בלתי נשלט ונמשך לאורך זמן ממושך יחסית. הגרד שלנו הוא לא מחלה, הגרד הוא תגובה של מערכת החיסון של הגוף למגוון רחב של מחלות. חלקן כתוצאה מפגיעה באיבר מסוים כמו העור שלנו, וחלק מהגרד הוא תוצאה של מזון שאנחנו צורכים. ברוב המוחלט של המקרים הגרד נגרם כתוצאה מגורמים חיצוניים המגרים את העור והגוף שלנו – מצב זה יוצר קושי.

הקושי מתבטא בפגיעה באיכות החיים שלנו, בשינה שלנו, בעירנות וביכולת הריכוז שלנו ולטווח ארוך משפיע על הבריאות שלנו באופן כללי. מה עושים? אילו פתרונות לגרד בעור? צוות המומחים של אטופיקום ישמח להעניק לכם כמה שיותר תשובות בנושא.

גרד אצל מבוגרים אטופיקום

גרד כרוני - חוסר אונים

חוסר אונים הוא תחושה פסיכולוגית של אדם שאינו יכול להשפיע על אירועים המתרחשים בסביבתו בצורה יעילה. כך המקרה בגרד כרוני, בלתי נשלט. הרגשת חוסר האונים נובעת כתוצאה מתחושת הכישלון באי היכולת לעצור את הגרד. מצב זה מביא לתסכול רב – את זה אנחנו רוצים לעצור. 

מה אפשר לעשות? לקחת שליטה על הגרד!

בטווח המיידי שליטה בגרד בצורה מיידית. יש צורך הרגעה מיידית של הגרד, זאת נעשה בעיקר על ידי קירור האזור המגרד על ידי אמבט פושר או קריר, מגבת קרירה ובמידת הצורך קרח לזמן קצר וקצוב. רוגע נפשי חשוב מאוד, בעיקר כאשר הגרד הוא בלתי נשלט.

בשלב השני אנו ממליצים להבין את הסיבה לגרד, לבודד אותה ולהבין בסיוע רופא עור מומחה, איזה מחלה מתפתחת אצלנו? רופא עור מומחה ברוב המוחלט של המקרים יגיע לאבחנה נכונה של המחלה. האבחנה היא חשובה ביותר ומהווה בסיס לתכנית טיפולים או שינוי באורך חיים. בנוסף, אבחנה נכונה של הרופא תגרור ככל הנראה שימוש במשחות שונות, משחות נגד גירודים בגוף, אשר יוכלו להקל על הגרד ולאפשר שליטה בו. 

בשלב השלישי, לאחר אבחנה רפואית נכונה, אנו נפעל לזהות ולטפל בגורמים המגרים, כפעולת מניעה מרכזית. פה יש פעולות שעלינו לקחת בחשבון מהלבוש שלנו, הלחות בעור, המצעים שלנו, האוכל שלנו,וגורמים מגרים נוספים הנמצאים בסביבה הקרובה שלנו בבית כמו חיות המחמד שלנו, אבקת הכביסה שלנו, סוגי הסבון בהם אנו משתמשים ועוד. אם חשבתם שכל הגורמים הללו לא מהווים זירוז להתקפי הגרד שלכם, טעות בידכם, ולאטופיקום הניסיון בשינוי המצב.

המטרה המרכזית - שליטה בגרד

צוות המומחים של אטופיקום הגיע למסקנה כי הדרכה נכונה ותאום ציפיות בין הצוות המומחים שלנו ובין המטופל מעלה את הצלחת הטיפול והשליטה בגרד בצורה משמעותית. לפיכך בשלב הראשון אנו ממליצים על בנושא ההתמודדות והטיפול בגרד, הגורמים המגרים החיצוניים, טיפול מותאם בתכשירים שעליהם המליץ הרופא בהתאם למצב העור שלכם. 

צוות המומחים שלנו מביא ניסיון של אלפי לקוחות, וראה כבר די הרבה חולים במצבים שונים, כך שבזמן קצר אנו נדע להדריך אתכם בצורה הטובה ביותר איך להפסיק את הגירוד ולשלוט בו. אנו ממליצים על השירותים הללו:

  • ייעוץ טלפוני אונליין להתמודדות עם גרד >>  הייעוץ המוביל שלנו
  • הדרכה על טיפול בגורמים מגרים , ושימוש מותאם בתכשירים בהתאם למצב העור
  • תהליך בירור וליווי אישי לטיפול בגורמים מגרים
  • לאטופיקום ערכות מוצרים ייחודית לטיפול בגרד אצל מבוגרים

ערכת טיפול בגרד אצל מבוגרים

ערכת הטיפול והשליטה בגרד אצל מבוגרים כוללת מוצרים מוכחים לשליטה בגרד ולמניעה משמעותית שלו. לכל לקוח אנו גם מעניקים הדרכת ווידאו על טיפול ומניעת גרד. ערכת טיפול בגרד אצל מבוגרים:

  • שיחת הדרכה טלפונית / וידאו
  • 1 × גיא – סבון טיפולי 3.5 PH ליטר 1
  • 1 × טאו – קרם מינרלי לספיגה ארוכה – ליטר 1
  • 1 × מגינית – קרם לחות אנטי בקטריאלי 500מ"ל
  • 1 × מכנסים ארוכים למבוגרים
  • 1 × חולצה ארוכה למבוגרים
  • 1 × תוסף כביסה מנטרל אלרגנים
התמודדות עם מחלות עור כרוניות

שיחת הדרכה טלפונית לשליטה בגרד

הערך הגדול ביותר עבור מתמודדים עם גרד. עם רכישת ערכה אנו יוצרים קשר לתיאום מועד לשיחת הדרכה בנושא הגורמים המגרים ושימוש מותאם בתכשירים בהתאם למצב העור והמחלה אותה אבחן הרופא. הדרכה מפורטת, הנמשכת כ- 40 דקות. במקביל מועברות הנחיות כתובות ,נותנת כלים מעשיים כיצד לטפל ולמנוע גרד מיידי וגרד לאורך זמן.

גיא סבון טיפולי 3.5PH - 3

סבון טיפולי המשקם את "מעטפת החומציות" של העור מונע היווצרות זיהום חיידקי ובקטריות. לא מכיל תמציות ריח וצבע (אלרגן ספציפי, גורם מגרה גרד ברוב המקרים). נבדק סטטיסטית ישירות מול אלפי לקוחות משתמשים ורק במקרה 1 מתוך 1000 משתמשים נמצא כלא מתאים. מסופק באריזת 1 ליטר במחיר מוזל.

טאו קרם בסיס מינרלי

קרם לחות מחומרים טבעיים ללא תמציות ריח וצבע (גורם מגרה ספציפי). בעל כושר ספיגה ארוכה של 5 שעות לעומת 2.5 שעות של קרם לחות רגיל. קרם לחות טאו מגן על העור בפני חדירת אלרגנים ובכך מונע גרד בצורה טובה. הקרם נבדק סטטיסטית ישירות מול אלפי לקוחות משתמשים. הקרם מסופק באריזת 1 ליטר במחיר ללא תחרות.

מגינית קרם לחות אנטי בקטריאלי

לשימוש באזורי האדמומיות המגורים (דלקת), מצמצם, ומונע שימוש בטיפול תרופתי. עשיר באבץ המטפל בדלקת ומזרז את שיקום העור.

ערכת טיפול בגרד מבוגרים אטופיקום

בגד תחבושת רפואי (חולצה /מכנס)

"אביזר רפואי " פותח באנגליה עבור המתמודדים עם מחלות המלווות בגרד. יתרונות . אינו מכיל חימיקלים מגרים המועברים לעור מאפשר שליטה על הטיפול בעור. מנדף חום וזיעה אשר מעצימים את הגרד. אינו מתחכך עם העור. מונע הווצרות כיבים ופצעים קשי ריפוי. לא נראה חולה. תחושה מאוד נעימה על העור.

תוסף כביסה מנטרל אלרגנים

מנטרל את האלרגנים אשר הצטברו על הבגדים בכל טמפ' (קרדית האבק, עובש, אבקני צמחים ועוד) ללא שימוש במנטרל אלרגנים יש להרתיח את הכביסה (מירב מוצרי הטקסטיל כיום לא עומדים בהרתחה) – הייתרון המשמעותי הוא שהכביסה יוצאת "סטרילית " מחיידקים , בקטריות ואלרגנים נוספים. 

אלפי לקוחות מרוצים - מוזמנים להשאיר פרטים ולהצטרף

צוות המומחים של אטופיקום מנוסה עם שעות רבות של שיחות עם מטופלים אשר סובלים מגרד בלתי נסבל. הם מתגרדים מסיבות שונות מאלרגיות שונות ועוד מחלות עור שלא מחלימות. צוות המומחים של אטופיקום פועל בשיתוף עם רופאי עור מומחים הממליצים על שיטת הטיפול של אטופיקום כמצוינות לטיפול משלים המאפשר בעיקר שליטה במחלות המלוות גרד. התייעצות עם צוות המומחים של אטופיקום היא ללא עלות ובוודאי תסייע לך לישון טוב יותר בלילה ולתפקד טוב יותר בשגרת היום יום שלך.