מצעים אנטי אלרגניים מכותנה רפואית

מצעים מכותנה רפואית אורגנית – הדרך הבטוחה לשינה נינוחה

הגיע הלילה ואפשר סוף סוף להניח ראש על המיטה ולשקוע בשינה עמוקה, אך לסובלים ממחלות עור המלוות בתחושה של גירודים בגוף,  כמו אטופיק דרמטיטיס, אלרגיות, פסוריאזיס, סבוריאה ועוד, המיטה עשויה להפוך לעוד זירה של התקף גירודים טורדני. גם אם נדמה לכם שבחרתם את מצעי הכותנה הטובים ביותר והשקעתם במצעים 100% כותנה, בדי הכותנה הנמכרים כיום בשוק מכילים ברובם כימיקלים, צבענים ורעלנים המגרים את העור הרגיש. בנוסף, בד הכותנה סופג אליו את הלחות מהעור ואת התכשירים שמרחנו במטרה להרגיע את העור ויוצר אפקט חממה שמגביר את החום, את הזיעה ואת הגירוי בעור. לכן, מומלץ לסובלים מגרד בעור לישון רק על מצעים העשויים מכותנה רפואית אורגנית.

כיצד נדע שהמצעים עשויים מכותנה רפואית? המלצות לקנייה נבונה

כותנה רפואית היא כותנה אורגנית המאושרת בשני תקני איכות: תקן GOTS, תו תקן עולמי מחמיר לטקסטיל, המסמן שתהליכי עיבוד הכותנה ותהליך האשפרה שעובר הבד נקיים מאלרגנים ומחומרים כימיים היכולים להזיק לעור ולגרות אותו, וכן תקן OECO-TEX, תקן לייצרני טקסטיל המוודא שתהליכי הייצור נקיים מחומרים המזיקים לאדם. בבואכם לקנות מצעים, הקפידו שהמצעים מכותנה אורגנית אכן נושאים עליהם את תו התקן GOTS, בלעדיו, אין לתווית ה-100% כותנה המוכרת כל משמעות. בנוסף, בחנו את מרקם הבד וחושו אותו – קיימת חשיבות עצומה לכך שהכותנה תהיה סרוגה ולא ארוגה. בכותנה ארוגה, הסיב דק ורך יותר וכשהבד מתחכך בעור בזמן השינה, הסיב נמתח ולא נוצר חיכוך בין העור ובין הבגד. כמו כן, כותנה ארוגה מאפשרת נידוף של חום הגוף לאוויר ובכך מונעת מהעור גירוי משמעותי.

מהם יתרונות המצעים מכותנה אורגנית רפואית?

השימוש במצעים אורגניים אנטי אלרגניים של אטופיק. קומ מפחית את גירוי העור ואת הגורמים ליצירת גרד בעת השינה. הדבר קריטי במיוחד אצל תינוקות בשנים הראשונות לחייהם, שבהן המערכת החיסונית של התינוק רגישה ביותר, אך רלוונטי לכל הסובלים מגרד בעור – מבוגרים כילדים. המצעים האנטי אלרגניים של אטופיק. קומ עשויים מ-100% כותנה רפואית אורגנית,  נושאים את תווי התקן GOTS ו- OECO-TEXומיוצרים בסריגה ייחודית. הכותנה הרפואית שממנה עשויים המצעים מאווררת ונעימה למגע, מקטינה את חיכוך הבד בעור ומונעת מעבר של קרדית האבק. המצעים מספקים מעטפת מלאה לכל חלקי המיטה – סדינים, ציפיות, ציפות ומגיני מזרן ומותאמים במידותיהם למיטות מבוגרים, ילדים ותינוקות (ראו טבלת מידות בתחתי העמוד). עם מצעי הכותנה הרפואית צפויה לסובלים מגרד בעור שינה רגועה, נעימה ורציפה.

כיצד להתאים את המצעים למיטה?

לנוחיותכם, טבלת מידות מצעי כותנה רפואית של אטופיק. קומ

סדין כותנה רפואית אורגנית/ויסקוזה, אנטי אלרגית מיטת תינוק-135x70x10

סדין כותנה רפואית אורגנית, אנטי אלרגית מיטת יחיד- 90x200x25

סדין כותנה רפואית אורגנית, אנטי אלרגית מיטה וחצי -200x120x25

סדין כותנה רפואית אורגנית, אנטי אלרגית מיטה זוגית רחבה -200×160/180

סדין כותנה רפואית אורגנית, אנטי אלרגית מיטת קינג סייז -200×220

ציפית כותנה/ויסקוזה רפואית אורגנית, לכרית אנטי אלרגית – 50×70

ציפית כותנה רפואית אורגנית, לכרית תינוק-50×35

ציפה כותנה רפואית אורגנית, אנטי אלרגית למיטת תינוק 150×100

ציפה כותנה רפואית אורגנית, אנטי אלרגית למיטת יחיד/שמיכת קיץ 150×200

ציפה כותנה רפואית אורגנית, אנטי אלרגית לשמיכה זוגית 200×220

מגן מזרן מיטת תינוק כותנה רפואית אורגנית, אנטי אלרגית 135×70

מגן מזרן כותנה רפואית אורגנית, אנטי אלרגית מיטת יחיד- 90×200

מגן מזרן כותנה רפואית אורגנית, אנטי אלרגית מיטה וחצי -200×120

מגן מזרן כותנה רפואית אורגנית, אנטי אלרגית מיטה זוגית – 200×160/180

מגן מזרן כותנה רפואית אורגנית, אנטי אלרגית מיטה זוגית -200×220

שתפו פוסט:

לכתבות נוספות:

הנה בא האביב איך זה משפיע על העור שלנו

הנה בא אביב: איך זה משפיע על העור שלנו?

תקופת האביב מביאה עימה פריחה ומזג אוויר נעים, אבל גם לא מעט תופעות פחות רצויות כמו עליה בלחות, עקיצות ואלרגיות. המעבר לאביב קשה אפילו יותר למי שסובל מאטופיק דרמטיטיס. לכן אספנו בעבורכם מספר עצות זהב להתמודדות עם האביב בעזרתן תוכלו לעבור את התקופה הזו בשלום.

לקריאת הכתבה >